Thursday, August 16, 2012

Hari Last Bekerja...Hooray ;-)


Hai all.....x sabar nak balik png ni...lambat plk rasanya waktu ni bergerak....aku dah apply cuti 10 ari..nah amik kau.. raya sakan la tahun ni....cuti aku 4 ari je...hehehe dah campur tolak bahagi darab cuti raya dgn hari minggu jadila smp 10 hari.... sesape kat png nnt nk beraya dtgla umah ye....rindu kengkawan & family... x sabar nak makan nasi himpit, rendang, kuah faveret aku biskut raya almond london, mazola etc.....

Oklah nnt pas raya jumpa lagila ye.....nak ambil kesempatan nak ucap Selamat Hari Raya kepada semua muslimin dan muslimat... salam.

3 comments:

  1. tahniah la.. dont ngantuk and memandu k.. hohohohoho.. burger bakar king saiz 1.. hohohohoho..

    ReplyDelete
  2. orait.......dont ngatuk and memandu ea? pelik bunyinya..but its ok..aku masih paham lg...hehe

    Nak burger besar kena datang png la...ko ada? aku xde..

    ReplyDelete
  3. memang dasar org kita.. terlalu disubsidi dan dimanja. cuti je banyak.. keje x bagus sgt pun.

    ReplyDelete